اطلاعات کتاب
۱۰%
موجود
products
قیمت کتاب چاپی:
۸۸۲۵۰۰۰ريال
تعداد مشاهده:
۳۲






Change and Reform in Law Enforcement Old and New Efforts from Across the Globe

پدیدآوران:
ناشر:
CRC
دسته بندی: حقوق بين الملل - حقوق بين الملل، حقوق عمومي

شابک: ۹۷۸۱۴۹۸۷۴۱۶۸۲

سال چاپ:۲۰۱۷

۳۵۳ صفحه - رقعي (شوميز) - چاپ ۲
موضوعات:

سفارش کتاب چاپی کلیه آثار مجد / دریافت از طریق پست

سفارش کتاب الکترونیک کتاب‌های جدید مجد / دسترسی از هر جای دنیا / قابل استفاده در رایانه فقط

سفارش چاپ بخشی از کتاب کلیه آثار مجد / رعایت حق مولف / با کیفیت کتاب چاپی / دریافت از طریق پست

     

علم حقوق از جمله علوم اجتماعی است که همه جوامع بشری در تکامل و پیشرفت آن نقش دارند. ایجاد امکان دسترسی به این علم جزو اهداف انتشارات مجد بوده که در بیش از سه دهه دنبال شده است.

اگرچه ایران عضو کنوانسیون برن نیست و انتشار آثار خارجی در ایران مورد حمایت قرار نمی گیرد اما باتوجه به مبانی اخلاقی علم حقوق مالکیت فکری و بر اساس تلاش های علمی و فرهنگی مدیر مسئول مجد به عنوان یکی از صاحب نظران در حوزه این علم، برنامه ویژه ای برای رفع این تعارض پیش بینی شده است:

از یک طرف رعایت حقوق پدیدآورندگان و ناشران خارجی جزو حقوق بشر محسوب شده و همه آحاد انسان ها در جهان باید به این حقوق احترام بگذارند حتی اگر پیوستن به کنوانسیون کپی رایت برای دولت ها اختیاری باشد، از طرف دیگر دسترسی به علم و دانش و فرهنگ و هنر جزو حقوق بشری است و هیچ جامعه ای را نمی توان به بهانه تحریم و تقابل دولت ها از آنها محروم ساخت.

متاسفانه دولت های متبوع ناشران بزرگ بین المللی به بهانه وجود تحریم و از ترس مواجهه با برخوردهای سیاسی و اقتصادی دولت آمریکا، اجازه همکاری پدیدآورندگان و ناشران را با اهل علم و فرهنگ و هنر در داخل ایران نمی دهند!

برای رفع این تعارض و با استفاده از تجربیات بین المللی مدیر مسئول مجد که بطور متوالی در چهارده دوره نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت حضور داشته و دارای غرفه در بخش ناشران تخصصی بوده است، بعد از شناسایی مهمترین منابع حقوقی خارجی و ناشران آنها، فقط عنوان کتاب و مشخصات آن را در اختیار مشتری قرار داده تا در صورت درخواست به تهیه آن اقدام شود.

بر اساس پیوست کنوانسیون برن، ناشران بین المللی باید آثار خود را با قیمت عرفی کشور در حال توسعه مقصد عرضه نمایند. این اقدام حمایتی بر اساس توافق در مجد صورت می گیرد و ضمن اعلام سفارش خرید به ناشر خارجی، مبلغ کپی رایت آن نیز منظور می گردد. تسویه حساب با ناشران خارجی در موعد برگزاری نمایشگاه های بین المللی کتاب مانند فرانکفورت صورت می گیرد.

قیمت آثار خارجی به دلیل تولید تک نسخه ای (pod) بیش از آثار داخلی است لیکن با قیمت اصلی دلاری بسیار تفاوت دارد. ضمن آن که شما می توانید بخش هایی از هر کتاب خارجی را با همان قیمت صفحه کل کتاب نیزسفارش دهید. 

حجم زیاد منابع مهم حقوقی خارجی در این سایت برای توسعه دانش حقوق در کشور و نگارش آثار پژوهشی قابل اعتناست.

In 2005, Jean-Paul Brodeur suggested that police reform is assumed to proceed through similar stages and at a similar pace across policing. Brodeur’s argument, however, applies best to reforms in the paradigm of policing, such as community policing (Zhao, Lovrich, & Thurman, 1999) or intelligenceled policing (Carter & Phillips, 2013). Many reforms or improvements in policing, however, occur in environments or venues that do not apply at the paradigm level; yet, they should be recognized for their potential application across policing. These police reforms may be found throughout policing and applied in an “? la carte” fashion. That is, many police departments may find that the different reforms or improvements attempted in other police agencies might also be applied in their jurisdiction. Some police reforms, while originally local in nature, receive broad recognition and are then diffused across and integrated into many other police agencies. For example, COMPSTAT (COMPuter STATistics) was promoted by William Bratton; the program received public recognition and awards, and was diffused across policing through these mechanisms. Unfortunately, many police reforms that might be useful to a broad number of police agencies do not have the benefit of a well-recognized and supportive leader, government backing, or other social system. These reforms and programs do not follow the normal patterns of diffusion (see Gayadeen & Phillips, 2014; Phillips & Gayadeen, 2014); thus, their existence and application may be unknown to most other police agencies. In addition, some “older” policing reforms have had broad interest in the past, but their importance to police agencies has waned or the topics have been minimized in the scholarship for many years. When police agencies reexamine the possibility of implementing older reforms, the attempts are often lost among the new or “trendy” police reforms that are currently on the front stage of policing.