اطلاعات کتاب
۱۰%
موجود
products
قیمت کتاب چاپی:
۱۴۶۲۵۰۰۰ريال
تعداد مشاهده:
۲۶






International Libel and Privacy Handbook

پدیدآوران:
ناشر:
WILEY
دسته بندی: حقوق بين الملل - حقوق بين الملل

شابک: ۹۷۸۱۱۱۸۳۵۷۰۵۷

سال چاپ:۲۰۱۳

۵۸۵ صفحه - رقعي (شوميز) - چاپ ۲
موضوعات:

سفارش کتاب چاپی کلیه آثار مجد / دریافت از طریق پست

سفارش کتاب الکترونیک کتاب‌های جدید مجد / دسترسی از هر جای دنیا / قابل استفاده در رایانه فقط

سفارش چاپ بخشی از کتاب کلیه آثار مجد / رعایت حق مولف / با کیفیت کتاب چاپی / دریافت از طریق پست

     

علم حقوق از جمله علوم اجتماعی است که همه جوامع بشری در تکامل و پیشرفت آن نقش دارند. ایجاد امکان دسترسی به این علم جزو اهداف انتشارات مجد بوده که در بیش از سه دهه دنبال شده است.

اگرچه ایران عضو کنوانسیون برن نیست و انتشار آثار خارجی در ایران مورد حمایت قرار نمی گیرد اما باتوجه به مبانی اخلاقی علم حقوق مالکیت فکری و بر اساس تلاش های علمی و فرهنگی مدیر مسئول مجد به عنوان یکی از صاحب نظران در حوزه این علم، برنامه ویژه ای برای رفع این تعارض پیش بینی شده است:

از یک طرف رعایت حقوق پدیدآورندگان و ناشران خارجی جزو حقوق بشر محسوب شده و همه آحاد انسان ها در جهان باید به این حقوق احترام بگذارند حتی اگر پیوستن به کنوانسیون کپی رایت برای دولت ها اختیاری باشد، از طرف دیگر دسترسی به علم و دانش و فرهنگ و هنر جزو حقوق بشری است و هیچ جامعه ای را نمی توان به بهانه تحریم و تقابل دولت ها از آنها محروم ساخت.

متاسفانه دولت های متبوع ناشران بزرگ بین المللی به بهانه وجود تحریم و از ترس مواجهه با برخوردهای سیاسی و اقتصادی دولت آمریکا، اجازه همکاری پدیدآورندگان و ناشران را با اهل علم و فرهنگ و هنر در داخل ایران نمی دهند!

برای رفع این تعارض و با استفاده از تجربیات بین المللی مدیر مسئول مجد که بطور متوالی در چهارده دوره نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت حضور داشته و دارای غرفه در بخش ناشران تخصصی بوده است، بعد از شناسایی مهمترین منابع حقوقی خارجی و ناشران آنها، فقط عنوان کتاب و مشخصات آن را در اختیار مشتری قرار داده تا در صورت درخواست به تهیه آن اقدام شود.

بر اساس پیوست کنوانسیون برن، ناشران بین المللی باید آثار خود را با قیمت عرفی کشور در حال توسعه مقصد عرضه نمایند. این اقدام حمایتی بر اساس توافق در مجد صورت می گیرد و ضمن اعلام سفارش خرید به ناشر خارجی، مبلغ کپی رایت آن نیز منظور می گردد. تسویه حساب با ناشران خارجی در موعد برگزاری نمایشگاه های بین المللی کتاب مانند فرانکفورت صورت می گیرد.

قیمت آثار خارجی به دلیل تولید تک نسخه ای (pod) بیش از آثار داخلی است لیکن با قیمت اصلی دلاری بسیار تفاوت دارد. ضمن آن که شما می توانید بخش هایی از هر کتاب خارجی را با همان قیمت صفحه کل کتاب نیزسفارش دهید. 

حجم زیاد منابع مهم حقوقی خارجی در این سایت برای توسعه دانش حقوق در کشور و نگارش آثار پژوهشی قابل اعتناست.

There is no single body of “international law” that explains the risks a reporter, editor, or webmaster faces. There is no such unified theory of law in securities litigation or in environmental or health care law, so why should there be one in publishing? Spend five minutes at the United Nations or any international congress where arguing about the shape of a meeting table can go on for a day and it will come as no surprise that media law around the world is a crazy patchwork quilt of laws, with each square reflecting a nation’s cultural biases, political history, and economic structure. Most of us in the mass media—and especially in newsrooms—believe that free speech isn’t merely an economic or political activity, but is one rooted in basic and transnational human rights. The desire to express one’s self is a part of who we are. Indeed, many jurisdictions recognize this by making free expression a constitutionally protected right. In the United States, those of us who practice media law often echo the language of Supreme Court Justice William O. Douglas, who referred to the “preferred position” of the First Amendment in order to “bring fulfillment to the public’s right to know.”1 Americans tend to believe that it is the First Amendment, because the right to speak freely is the right from which all other freedoms stem. One can’t make informed decisions about the virtues of legalizing marijuana, the right or wrong of abortion, the illegal activities of Wall Street CEOs, or the wanton sex lives of movie stars without the right to speak openly. Free speech is part of—and maybe even responsible for—the American culture. For better or worse, “everyone has a right to their opinion” is a concept learned at an early age by Americans. As thick-skinned as we are, we also learn on the playground that “sticks and stones may break my bones, but names will never hurt me.